Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében. Elfogadom
Termékek Menü

Gyakran Ismételt Kérdések "GYIK"

A Gyakran Ismételt Kérdések menüpontunkban, teljes körű választ adunk azon visszatérő kérdésekre, melyek felmerülhetnek a megrendelések során. Azonban ha a felsorolt kérdések és válaszok között nem találja kérdésére a választ, úgy nyugodtan írja meg nekünk, készséggel állunk az Ön rendelkezésére kérdésének megválaszolásában is.

 

1.Nem regisztrált felhasználóként is tudok vásárolni?

Természetesen! A regisztráció nem feltétele a vásárlásnak, azonban regisztrált vásárlóként gyorsabban tud vásárolni, naprakész lehet a rendelései állapotát illetően, és figyelemmel kísérheti korábbi rendeléseit is.

2.Regisztráció után máris beléphetek a megadott adataimmal?

Igen

3.Hogyan adhatom le a rendelésem a weben?

Első rendelés esetén kérjük regisztráljon oldalunkon a Regisztráció gombra kattintva! Amennyiben regisztráció nélkül szeretne vásárolni, ezt a lépést kihagyhatja. Sikeres regisztráció után a Belépés gomb segítségével jelentkezzen be oldalunkra. Adatai ellenőrzése után elkezdheti megtölteni virtuális kosarát a kívánt termékekkel. Mikor az összes megvásárolni kívánt terméket elhelyezte a kosarában, ellenőrizheti annak tartalmát a jobb felső sarokban látható kosár ikonra kattintva. Ezen a felületen még módosíthatja rendelését, majd a Tovább a pénztárhoz gomb segítségével véglegesítheti azt. Ha nem regisztrált felhasználóként vásárol, úgy adatai egyszeri megadása után fixálhatja megrendelését. A végösszeg házhozszállítás esetén tartalmazza a szállítás díját is. Ha képernyőjén megjelenik a „Köszönjük a megrendelését” szöveg, vásárlása sikeres volt!

4.Milyen módon tudok keresni a webáruházban?

Az oldal fejlécében található kereső sávon kiválaszthat egyet a baloldalon felsorolt kategóriák közül, vagy a szabad szavas keresőbe gépelt kereső szavakkal kereshet rá a kívánt termékre.

5.Hogyan tudom megnézni a megrendeléseimet?

Fiókom – Korábbi rendeléseim elnevezésű menüpont alatt, vagy a visszaigazoló e-mailben található link segítségével.

6.Mit jelentenek az állapotok a megrendelésénél?

Függő állapot: rendszerünk fogadta megrendelését

Feldolgozás alatt: rendelése feldolgozás alatt van (összekészítési, számlázási és csomagolási folyamatok megkezdődtek)

Teljesítve állapot: rendelése a választott szállítási módnak megfelelően át lett adva a futárnak, vagy személyesen átvehető üzletünkben.

Törölve állapot: rendelése törölve lett rendszerünkből.

Visszajött állapot: rendelése visszaérkezett hozzánk valamilyen okból kifolyólag. Kérjük vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal!

7.Az Akció menüpont alatt található termékeket is megvásárolhatom?

Igen

8.Hogy tudom megnézni, hogy mi van a kosaramban?

A jobb felső sarokban mozgassa a kurzort a kosár ikonra, majd a lenyíló ablakban kattintson a megtekintés gombra. Ekkor megjelenik a kosara tartalma, amit még módosíthat.

9.Hol tekinthetem meg a regisztrációs adataimat?

Jobb felső menüsor – Fiókom menüpontra kattintva.

10.Hogy tudom megváltoztatni az adataimat?

Szintén a Fiókom menüpont alatt, vagy rendelésének leadásának során is változtathat rajta.

11.Ha befejeztem a nézelődést, illetve a vásárlást az áruházban, akkor egyszerűen csak bezárom a böngészőt?

Adatainak védelme érdekében biztonságosabb, ha előbb a Kilépek menüponttal kijelentkezik a kezelőfelületről.

12.Véletlenül egy olyan cikket tettem be a kosaramba, amire nincs szükségem. Tudok törölni, vagy kezdhetem az egészet előröl?

Nem kell előröl kezdenie a rendelését ebben az esetben. A kosár megtekintésénél módosíthatja annak tartalmát. Amennyiben teljesen törölni szeretne egy cikket, a piros X-re kattintva megteheti, azonban ha csak mennyiségi változtatást szeretne, be kell írnia a kívánt mennyiséget, majd frissítenie a zöld nyíllal.

13.Egy adott cikkből több darabot szeretnék vásárolni. Csak egyesével tudom ezt megtenni?

Nem. Lehetősége van a termék kosárba helyezésekor a kívánt darabszámot beállítani, illetve a fent leírtak alapján a más kosárban lévő termékek mennyiségén is változtathat. Amennyiben olyan termék szerepel a kosarában, melyre nincs szüksége, úgy azt a terméket kérjük törölje, ne a darabszámot állítsa nullára!

14.Hogy tudom befejezni a vásárlást, ha már minden termék a kosaramban van?

A kosár megtekintésénél a Tovább a pénztárhoz gombra kattintva.

15.Honnan tudom, hogy az általam megtekintett cikk van-e raktáron?

Webshopunk kínálatában csak olyan cikkeket talál, melyek megvásárolhatóak. Előrendelhető termék esetén a rendelés leadása és a kézhezvétel közti időintervallum meghosszabbodhat a beszerzés lehetőségének függvényében.

16.Mennyi időn belül kapom meg a rendelt terméket?

A szállítási határidő raktáron lévő termékeink esetében 2-4 munkanap. Előrendelhető termékek esetén több időt vesz igénybe, de a szállítási határidő 2-8 munkanap.

17.Hogyan léphetek vissza a főoldalra, és hogyan küldhetek e-mailt Önöknek?

A Italkapu logóra kattintva bármikor visszatérhet webshopunk főoldalára. Email írására ügyfélszolgálatunknak a Kapcsolat menüpont alatt van lehetősége, vagy közvetlenül az info@italkapu.hu e-mail címen.

18.Hol tudom a hírlevél fel- és leiratkozást intézni?

Az oldal láblécében található Feliratkozás hírlevelünkre szekció alatt iratkozhat fel hírlevelünkre. Leiratkozni a hírlevélben elküldött link segítségével van lehetősége.

19.A megjelenített árak bruttó árak?

Igen

20.Változik a kiszállítás ára, ha több terméket rendelek meg egyszerre?

Igen. A szállítás díjazásáról a Szállítás, fizetés menüpont alatt tájékozódhat részletesebben.

21.Mi történik, ha mégsem kérem a terméket?

Ha problémája merül fel a termékkel kapcsolatban és arra mégsem tart igényt, vegye fel ügyfélszolgálatunkkal a kapcsolatot a megadott elérhetőségeken, hogy megbeszélhessük Önnel a részleteket.

22.Mit jelent a VeriSign és a 256 bites titkosítású TLS kommunikációs csatorna?

A TLS, a Transport Layer Security elfogadott titkosítási eljárás rövidítése. Bankunk rendelkezik egy 256 bites titkosító kulccsal, amely a kommunikációs csatornát védi. A VeriSign nevű cég teszi lehetővé a CIB Bank-nak a 256 bites kulcs használatát, amely segítségével biztosítjuk a TLS alapú titkosítást. Jelenleg a világ elektronikus kereskedelmének 90%-ában ezt a titkosítási módot alkalmazzák. A vásárló által használt böngésző program a TLS segítségével a kártyabirtokos adatait az elküldés előtt titkosítja, így azok kódolt formában jutnak el a CIB Bankhoz, ezáltal illetéktelen személyek számára nem értelmezhetőek.